Oferta > Centrale ELMEG

powrót

Dobry sprzęt wymaga dobrego oprogramowania


Do systemów elmeg ICT dołączany jest kompletny pakiet oprogramowania w języku polskim elmeg WIN-Tools. W bardzo prosty i przejrzysty sposób pozwala na konfigurację całego systemu oraz wykorzystywanie jego zaawansowanej funkcjonalności. Szczególny nacisk położony został na łatwość obsługi aby ograniczyć do minimum koszty związane z instalacją i obsługą urządzeń. Co jest ważne, wszelkie uaktualnienia oprogramowania udostępniane są za darmo przez sieć Internet.

Centralki ICT programować można przy użyciu wielu interfejsów np. RS232, USB, ISDN (także zdalnie) czy też przez sieć LAN (jeżeli wyposażymy centralkę w moduł rutera). Dołączane profesjonalne sterowniki TAPI umożliwiają wykorzystywanie aplikacji CTI (telefonii komputerowej). Dzięki wspieraniu CTI systemy ICT świetnie potrafią współdziałać z odpowiednimi aplikacjami CRM np. w zalezności od numeru telefonicznego osoby dzwoniącej do nas, system CRM/CTI wyświetli na ekranie komputera PC wszelkie informacje dotyczące tego kontaktu.

W skład pakietu elmeg WIN-Tools wchodzą następujące aplikacje:

elmeg Konfigurator: Pozwala na konfigurację wszystkich funkcji central ICT oraz umożliwia łatwe zarządzanie pozostałymi aplikacjami pakietu WIN-Tools, kóre uruchamiane są za jego pomocą.

elmeg Telefony Systemowe: w tej grupie aplikacji znajdują się trzy podstawowe składniki, umożliwiające konfigurację (Konfigurator) i zarządzanie telefonami systemowymi (Książka telefoniczna, Menedżer dźwięku), podłączonymi do centralki. Programowa edycja klawiszy funkcyjnych, edycja książki telefonicznej czy kompozycja i wgrywanie nowych melodii do telefonów to tylko niektóre z funkcji oferowanych przez te programy.

elmeg Książka telefoniczna: Pozwala edytować wewnętrzną książkę telefoniczną centralek elmeg ICT (około 1000 pozycji), wykorzystywaną przez wszystkie podłączone do nich urządzenia.

elmeg Analizator opłat: Program do odczytywania przechowywanych w centralce informacji o połączeniach. Umożliwia przeprowadzenie szczegółowych statystyk, podliczeń i wydruków danych bilingowych połączeń wychodzących i przychodzących. W statystykach wykorzystywane mogą być unikalne kody projektów, które można przyporządkowywać poszczególnym rozmowom telefonicznym np. osobne kody dla osobnych kontrachentów.

elmeg Uaktualnienie: Za pomocą tej aplikacji możliwe jest wgrywanie do centralek ICT najnowszych wersji firmware (oprogramowania sterującego). Dzięki temu, system nie starzeje się z upływem czasu. Funkcja uaktualniania centralki zapewnia ciągłą "rozbudowę" o funkcje.

elmeg LCR Professional: Aplikacja pozwalająca w bardzo prosty sposób zoptymalizować koszty połączeń telefonicznych. Istnieje możliwość zdefiniowania ponad 20 operatorów telekomunikacyjnych, bramek ISDN, bramek VoIP przez które będą automatycznie kierowane połączenia wychodzące w zależności od dnia tygodnia czy pory dnia. Unikalna funkcja automatycznego kierowania połączeń do bramek GSM podłączanych także na wewnętrznych portach analogowych systemów ICT (do 4 bramek) czyni to rozwiązanie bardzo korzystne cenowo w porównaniu z konkurencją. Przy wykorzystaniu nowego modułu Gateway VoIP/VoVPN możliwe jest kierowanie połączeń nie tylko do alternatywnych operatorów tradycyjnej telefonii ale także do operatorów VoIP w Internecie (standard SIP) co w znaczący sposób pomniejsza koszty rozmów.



zapytaj do góry